system
دانش‌بنیان| نیاز صنعت ساختمان را کف‌پوش‌های رزینی ایران‌ساخت تامین کرد
دانش‌بنیان| نیاز صنعت ساختمان را کف‌پوش‌های رزینی ایران‌ساخت تامین کرد

دانش‌بنیان| نیاز صنعت ساختمان را کف‌پوش‌های رزینی ایران‌ساخت تامین کرد


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 83073
یک شرکت دانش‌بنیان کف‌پوش‌های رزینی طراحی کرده که استحکام بالای فیزیکی و مکانیکی و سطح کاملاً یکپارچه از ویژگی‌های آن محسوب می‌شود.

پردیس رستم زاده مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان بساپلیمر با بیان این‌که کف‌پوش‌های رزینی که در دو نوع رزینی ضد سایش و رزینی آنتی استاتیک هستند، محصول تولیدی این شرکت است، گفت: کاربرد اصلی این محصول به‌عنوان پوشش‌های محافظ کف سازه و همچنین به‌عنوان کف‌پوش در انواع کاربری‌های صنعتی، داروسازی، بیمارستانی، پارکینگ و اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نصب آسان و استحکام بالا

متناسب با نیاز فضا، سیستم کف‌پوش مناسب با آن نیاز و ترکیب لایه‌های مختلف به مشتری پیشنهاد داده می‌شود. از ویژگی‌های عمومی این محصول می‌توان به آب‌بند، غیر جاذب، بدون درز و سطح کاملاً یکپارچه، استحکام بالای فیزیکی و مکانیکی و دوام و طول عمر بالا اشاره کرد.

کف‌پوش‌های رزینی به دلیل ویژگی‌هایی همچون نصب آسان، یکپارچگی سطح و عدم وجود درز، غیر جاذب بودن، حذف زوایای نود درجه در محل اتصال کف به دیوار، دوام و استحکام بالا و قابلیت نظافت و شستشوی آسان در کاربری‌های بهداشتی مانند کارخانه‌ها داروسازی، بیمارستان و درمانگاه‌ها و کارخانجات تولید محصولات غذایی، آرایشی و بهداشتی به‌صورت گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

جلوگیری از بروز خسارت‌های احتمالی

کف‌پوش رزینی آنتی استاتیک به دلیل فرمولاسیون ویژه‌ی خود از تجمع بار الکتریکی ساکن که در اثر تردد افراد بر سطح ایجاد می‌شود، جلوگیری می‌کند و با هدایت این بار الکتریکی به چاه ارت ساختمان از وقوع حوادث ناشی از تخلیه ناگهانی بار الکتریکی مانند صدمه دیدن تجهیزات الکترونیکی، آتش‌سوزی مانع از بروز خسارت‌های احتمالی می‌شود.

همچنین کف‌پوش رزینی آنتی استاتیک به دلیل توانایی در جلوگیری از تخلیه ناگهانی بار الکتریکی ساکن به‌عنوان کف‌پوش اتاق جراحی، کنترل روم، اتاق سرور و انبار مواد شیمیایی و قابل اشتعال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

کیفیت هم‌رده با بهترین محصولات بین‌المللی

مهم‌ترین مزایای این محصول در مقایسه با رقبای خارجی را دسترسی آسان و سریع به آن در بازار داخلی، قیمت پایین‌تر و کیفیت هم‌رده با بهترین محصولات بین‌المللی است. حضور محصولات رقیب خارجی در سال‌های گذشته با توجه به تولید داخل و به دلیل نوسانات شدید نرخ ارز بسیار کم‌رنگ‌تر شده است. در حال حاضر 16 نفر به‌طور مستقیم در این واحد تولیدی مشغول به کار هستند.

علاوه بر این محصولات، شرکت بساپلیمر موفق به تولید هاردنر پلی آمین، به‌عنوان یکی از مواد اولیه اصلی مورد استفاده در صنعت رنگ و رزین، کامپوزیت و چسب شده است که این محصول به‌طور مستقیم در خط تولید انواع کف‌پوش رزینی مورد استفاده قرار می‌گیرد و مازاد تولید در اختیار سایر شرکت‌های متقاضی محصول در بازار داخلی قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان بساپلیمر با اشاره به اینکه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با استفاده از تجربیات پیشین به مدل بسیار کاربردی برای توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان دست یافته است، افزود: حمایت‌های این مجموعه در سطوح و مراحل مختلف در مسیر رشد و توسعه، راهکارهایی بسیار متنوع و مؤثر در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد.

 

مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

#

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
نانوکف‌پوش‌های ضد حریق و مقاوم به سایش تولید شد؛ ارتقای امنیت در فرودگاه‌ها
نانوکف‌پوش‌های ضد حریق و مقاوم به سایش تولید شد؛ ارتقای امنیت در فرودگاه‌ها
00/11/09 - 09:29
توانمندی ایران به اروپا راه یافت؛ بازار بین‌المللی میزبان نانو رنگ‌های ایران‌ساخت
توانمندی ایران به اروپا راه یافت؛ بازار بین‌المللی میزبان نانو رنگ‌های ایران‌ساخت
00/04/26 - 14:56
کاهش هدررفت آب شهری؛ بخش صنعتی و آزمایشگاهی در تامین آب به خودکفایی می‌رسد
کاهش هدررفت آب شهری؛ بخش صنعتی و آزمایشگاهی در تامین آب به خودکفایی می‌رسد
00/03/18 - 13:05
بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: